El president de Banc Sabadell, Josep Oliu, ha participat en la presentació oficial de la 68 edició del Barcelona Open Banc Sabadell que s’ha celebrat en el Palauet Albéniz de Barcelona. Entre el 17 i el 25 d’abril, les millors raquetes del rànquing de l’ATP es donaran cita en les instal·lacions del Real Club Tennis Barcelona.

Per catorzè any, Banc Sabadell torna a ser el patrocinador principal d’un dels tornejos de referencial mundial en la categoria ATP 500. Durant la seva intervenció, Josep Oliu ha fet balanç d’aquest 2020 assegurant que “ha estat un any absolutament intens, adaptant la nostra manera de treballar i estant al costat dels nostres clients i empreses que sabíem estaven en dificultats o que anaven a estar-lo”. En aquest sentit, Oliu ha afirmat que poder presentar aquesta edició del Barcelona Open Banc Sabadell “és un primer pas cap a la normalització de la nostra societat cap al poder tornar a tenir les relacions humanes de l’esport, la cultura i tot allò que ens fa d’alguna manera feliços”.

Un any més, Rafa Nadal serà de nou el cap d’un cartell que comptarà amb tennistes de la talla de Stefanos Tsitsipas, Diego Schwartzman, Kei Nishikori, Denis Shapovalov, Roberto Bautista, David Goffin i Pablo Carreño, entre altres.

En l’acte presentació del Barcelona Open Banc Sabadell, també han intervingut l’alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, l’empresari i Conde de Godó, Javier Godó, el president del Real Club Tennis Barcelona, Jordi Cambra, el director esportiu del torneig, David Ferrer i el cap del servei de medicina preventiva i epidemiologia de l’Hospital Clínica, el Dr. Antoni Trilla.