SabadellUrquijo Banca Privada -marca mitjançant la qual Banc Sabadell ofereix els seus serveis banca privada- ha estat guardonat amb el premi a la Millor Entitat de Banca Privada d’Espanya per Global Private Banker. Aquesta coneguda companyia s’especialitza en proveir informació de mercat per a la indústria de gestió dels grans patrimonis, i edita també publicacions especialitzades per al mateix segment. El guardó va ser recollit pel subdirector general i director de Negoci de Banca Privada, Xavier Blanquet, durant una gala celebrada a Londres.

El guardó concedit en el marc dels Global Private Banking Innovation Awards 2024 suposa un reconeixement a l’aposta per l’activitat de banca privada que Banc Sabadell va emprendre el passat exercici, quan va reorganitzar i potenciar aquesta línia de negoci, multiplicant per tres el nombre de gestors i el perímetre de clients als quals es presta aquest servei. Com a resultat d’aquest nou aquest enfocament, SabadellUrquijo va assolir uns beneficis de 132 M€ el 2023, fet que va suposar un 10% del total del benefici del grup Banc Sabadell.

A l’hora de concedir el premi, el jurat de Global Private Banker ha subratllat “l’aposta per l’orientació al client” de SabadellUrquijo i ha destacat també “les solucions financeres personalitzades alineades amb les necessitats del client” i “el creixement sostingut en actius gestionats i ingressos”.

Durant l’acte de lliurament dels premis Xavier Blanquet, ha mostrat la seva satisfacció per la distinció rebuda, ja que “representa un colofó ​​a l’intens treball que portem realitzant conjuntament les xarxes comercials del banc i el centre corporatiu. A més, és una motivació extra per seguir millorant i desenvolupant un model de negoci de banca privada de xarxa basat en la gestió col·laborativa entre les xarxes”. Aquest premi se suma a altres reconeixements que ha aconseguit l’equip de SabadellUrquijo en els darrers anys. El 2022, Banc Sabadell va ser l’entitat que més banquers finalistes va registrar als Premis Citywire i en edicions anteriors van ser distingits diversos gestors per la seva qualitat professional.